2012. augusztus 23., csütörtök

1.rész

Sziasztok Enci vagyok 12 éves most leszek 13 és most megyek hetedikbe. Nagy One Direction Fan vagyok és a legjobb barátnőm Zita is . Mikor meghallottuk hogy a One Direction Magyarországra jön akkor mindketten majdnem elájultunk. Reggel ránéztem az órára 10:10. Úristen 10 :10 nekem már rég Zitánál kéne legyek na mindegy felhívtam.
-Szia Zita Enci vagyok.
-Szia Enci várod már a holnapot?~Zita
-Hát persze hogy várom mivel One Direction Koncert na de rakom.
Ekkor leraktam a telefont és anya lépett be.
-Kicsim nem szertnél jönni reggelizni?~Anya
-De anya mindjárt megyek. 
De végülis a mindjárt ból fél óra lett mire észbe kaptam nem reggelizni hanem ebédelni kellet.
Délután elmentem a plázába venni magamnak ruhát a holnapi koncertre nagyon megütötte a szemem az egyik ruha és azonnal meg is vettem. Otthon kipakoltam mindent és összeállítottam a ruhám így sikerült:
Aztán még felmentem facera semmi twitter semmi és szép lassan el is aludtam.Más nap reggel Zita ébresztet hogy indulja azonnal öltözni mert 1 óra és indul a vonatunk Budapestre.Én persze azonal kipattantam 
az ágyból és el kezdtem készülődni fél óra volt még mindent megcsináltam és indulhattunk a vonathoz.
Még kb. negyed órát vártunk a vonatra és megjött.Felültünk és elindultunk persze én az egész utat végig aludtam Zita keltett hogy megjöttünk. Még volt 6 óránk a koncertig így elindultunk felfedezni Budapestet szinte minden butikba bementünk és persze Zita unokatestvéreihez is mivel a koncert után náluk fogunk aludni.

1 megjegyzés:

  1. Hát igen.Náluk fogunk aludni. Zita unokatesóinál :D
    és kajak igaziból megbeszélem dalmával ha fent lesz.

    VálaszTörlés